Σίγουρα όλοι φτάνουμε σε ένα σημείο στις σπουδές μας, όπου αρχίζουμε να ψάχνουμε τι θα μας φανεί χρήσιμο όταν θα βρεθούμε στην αγορά εργασίας. Όχι μόνο λοιπόν ως φοιτητές, αλλά και ως εργαζόμενοι ή/και μέλη μιας εταιρείας, η ευχέρεια στην χρήση online υπηρεσιών και πλατφόρμων για την διευκόλυνση της εργασίας είναι απαραίτητη. Αν θέλεις, λοιπόν, να εξοπλίσεις τον εαυτό σου με γνώσεις πάνω στην online δουλειά, υπάρχουν κάποιες πλατφόρμες που θα κάνουν την ζωή σου πολύ πιο εύκολη.

Γι αυτό το λόγο, σου έχουμε ετοιμάσει τις 6 πιο σημαντικές (κατ’ εμάς!) πλατφόρμες που θα βρεις αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο!

1. Google Drive

Ένα κλασικό – αλλά απαραίτητο- εργαλείο για να αποθηκεύεις όλα σου τα αρχεία και να τα μοιράζεσαι με φίλους/συμφοιτητές/συνεργάτες. Με αυτό συνδέονται άμεσα και άλλες υπηρεσίες της Google, όπως Google Docs, Sheets, Slides, με τα οποία μπορείς να δημιουργήσεις έγγραφα και να τα κοινοποιήσεις. Έτσι μπορείς να τα συμπληρώνεις εσύ και η ομάδα σου παράλληλα, κάνοντας την συνεργασία σας πολύ πιο αποτελεσματική. Ένα άλλο πλεονέκτημα της υπηρεσίας αυτής σε σχέση με άλλες αντίστοιχες, είναι ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε μεγάλο αριθμό χρηστών.

2. Franz

Το Franz είναι μία πλατφόρμα στην οποία μπορείς να συγκεντρώσεις όλα τα messaging apps σου. GMail, Messenger, Skype, Outlook, Slack και όλες οι μεγαλύτερες υπηρεσίες υποστηρίζονται από το Franz. Ξέχασε λοιπόν τις 10 ανοιχτές σελίδες στο browser σου! Επίσης σημαντικό είναι ότι μπορείς να απενεργοποιήσεις όλες τις ειδοποιήσεις, και να αποκλείσεις το μπλα μπλα.

Δύο εναλλακτικές του Franz είναι το Rambox και το Station, τα οποία θα άξιζε επίσης να τσεκάρεις.

3. Trello

To Trello είναι το καταλληλότερο εργαλείο για να οργανώσεις τα διάφορα tasks σου. Ενδείκνυται για ομάδες που δουλεύουν πάνω σε ένα project, αφού έχει διάφορες στήλες με καρτέλες στις οποίες μπορούν να χωριστούν τα tasks στις διάφορες φάσεις του project. Καθώς κάποια ολοκληρώνονται, μπορούν να μετακινηθούν σε άλλες στήλες.

Μπορείς επίσης να βρεις διάφορες εναλλακτικές για το Trello: MS Planner, Asana, Kanban και JIRA είναι οι πιο διαδεδομένες, οι οποίες μπορεί να ταιριάζουν περισσότερο στις προτιμήσεις σου!

4. Todoist

Το Τodoist είναι από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες για to-do lists. Η χρήση της είναι αρκετά εύκολη – απλά σημειώνεις όλα όσα έχεις να κάνεις για ένα πρότζεκτ, για μία μέρα, και αυτό θα σου τα κατηγοριοποιήσει αυτόματα.

Και το Todoist μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία ομάδα. Δίνει την δυνατότητα να κάνεις ανάθεση σε tasks, να συζητήσεις πάνω στο πρότζεκτ και να παρακολουθείς τα deadlines της δουλειάς.

5. Slack

Μία πλατφόρμα ίσως γνωστή στους περισσότερους, είναι το Slack. Το Slack βοηθάει και οργανώνει την επικοινωνία, καθώς κι αυτό βελτιώνει τη συνεργασία μέσα σε μία ομάδα. Κάτι πιο άμεσο από emails, αλλά πιο οργανωμένο από ένα messaging app. Υπάρχουν διάφορα κανάλια, στα οποία μπορείς να διαχωρίσεις τα διάφορα projects, τα διάφορα τμήματα της δουλειάς, ώστε οι συζητήσεις να μην μπλέκονται. 

Εκτός της απλής συνομιλίας όμως, μέσω του Slack μπορείς να μοιραστείς αρχεία, να συνδέσεις Google calendar, drive, doodle και διάφορες άλλες εφαρμογές για την διευκόλυνση της ομάδας, αλλά και να κάνεις video chat. 

6. Doodle

Το να κανονίσεις μία συνάντηση ή να πάρεις κάποια απόφαση μέσα σε μία ομάδα, είναι σίγουρα μπελάς. Με το Doodle, όλα γίνονται πιο εύκολα. Είναι μία πλατφόρμα στην οποία μπορείς να φτιάξεις polls και να κανονίσεις meetings. Για τα meetings, απλά επιλέγεις τις διαθέσιμες ημερομηνίες και το στέλνεις στους συνεργάτες σου. Έτσι, μπορούν να επιλέξουν πότε είναι οι ίδιοι διαθέσιμοι, χωρίς πολύωρες συζητήσεις και μπερδέματα.

Αν ο στόχος σου λοιπόν είναι να ενδυναμώσεις την online παραγωγικότητά σου, ξεκίνα να δουλεύεις με τα παραπάνω εργαλεία τώρα!